sevilla-santiago.reismee.nl

Einde van de wereld

Hallo,

Nadat we afscheid van Ramon en Miranda hadden genomen kwamen Tom en Ankie in de avond aan in Santiago. Na nog een biertje te hebben genomen in een voor velen bekend café en nog hebben genoten van de Spaanse band op het plein bij de kathedraal zijn we de dag erna gaan wandelen naar het einde van de wereld. Een werkelijk schitterende omgeving viel ons ten deel. We zijn naar het 0.00km punt gewandeld en naar het hoogste punt waar Ankie 2jr geleden haar sokken heeft verbrand. De verkoolde resten waren nog zichtbaar. Vandaag is nog een zonsondergang op de planning alwaar ik de sokken en haarband van Ramon in de fik steek. Zo nu ontbijten en relaxen en nog wat zwemmen.

Gr Jo-jeannette -tom en ankie

Miny

En voor straks welterusten en goeie reis naar huis

Miny

En heel mooie foto's !!!!!

Marie-José en Jan

Save home!
Ook dit avontuur is een mooie blijvende herinnering voor jullie en zullen jullie altijd bij je dragen.
Genieten, dat begint met het jezelf te gunnen en laat een ding helder zijn het is jullie gegund.

Gonnie

Wat een prachtige belevenis en afsluiting van deze bijzondere reis !
Hier van zul je altijd blijven na genieten!!!
Veilige reis terug en straks welkom thuis !!groetjes Gonnie

Gonnie

En geweldig mooie foto,s!

Tiny

wat een mooie reis hebben jullie gehad en nu een goede reis terug,Tiny.

Wiel en Marjo

Wat een prestatie, wij hebben met grote bewondering de reis gevolgd.
Ook de belevenissen en foto's zijn geweldig om te zien.
Het is jammer dat ik geen schrijver ben, want er zou een best leuk boek van jullie fietstochten gemaakt kunnen worden. Vooral met de persoonlijke belevingen die jullie op al die fietstochten gehad hebben. Wij wensen jullie een veilige reis terug.
Groetjes Marjo en Wiel

Gerty

wel wel wat een mooie afsluiting van deze reis.
geniet er lekker na van en dan wens ik jullie een goede reis terug.
de foto's zijn geweldig tot ziens.

Annie

Jullie hebben weer een mooie reis en belevenis mee gemaakt, ik heb het half mee beleeft met Gonnie en Tiny Nu thuis weer wennen en na genieten ook van de mooie foto's