sevilla-santiago.reismee.nl

Potugal

Vanmorgen vertrokken voor de tocht richting Portugal. Met goede moed vertrokken maar na 4km stonden we voor een volledig geblokkeerd fietspad waardoor wij genoodzaakt waren om een andere weg te kiezen. Zo gezegd zo gedaan. Maar na 10km hadden we nog de keuze om te kiezen richting Salamanca of Braga . Alleen dit waren autosnelwegen terwijl onze weg ophield te betaan. Dan maar even bellen . Oh telefoon weg ? Of nog in de auto ? Ons bleef niets anders over dan terug te keren naar het hotel om na 20km daar aan te komen om contact op te nemen met Ramon. Zo hebben we daarna 50km met de auto de route vervolgd om de laatste 55km nog te gaan fietsen. De route verliep verder glooiend met pittige hellingen . De warmte nam grote vormen aan en na 25km belandden we in een dorp waar volgens mij de hele mannelijke bevolking luidruchtig aanwezig was. We ver volgden de route richting Portugal alwaar wij getrakteerd werken op de laatste hellingen van 3km met stijgings percentages van 15% bij een temperatuur die op de fiets computer was opgelopen naar 46 graden. Wie wil er meer? Na een steile afdaling zijn we aanbeland in Portugal waar we zonet heerlijk in de rivier een verkoelende duik hebben genomen. Hoop dat het morgen beter gaat . Nog 4 fietsdagen te gaan.

Gr j-j-r-m

Miranda&Ramon

Het huis is in ieder geval schitterend!!!!!

Astrid

Nog 4 dagen fietsen en dan hebben jullie het gehaald. Hopelijk wordt het bij het wandelen minder warm. Nog veel fiets plezier

Gonnie

Wat een dag gisteren !Ik hoop dat je de dag goed bent doorgekomen!
Veel succes en moed voor het laatste stuk nog!
Groetjes van T en A en T en G!wij zijn vanavond al in het eigen huis terug !

Gerty

lees nu pas dit bercht dat was nogal heavy, laten we hopen dat het de rest van de dagen beter gaat.