sevilla-santiago.reismee.nl

Zamora

Nadat wij gisteravond op het plaza Major ondanks een temperatuur om 10h van Nog steeds 34gr ,te hebben genoten van de drukte zijn wij vanmorgen vertrokken voor de volgende fietsdag. Het werd een korte rit van 65km van Salamanca naar Zamora. De eerste 40km reden we over de n630 . Het is een lange rechte en saaie weg door wat ik denk de graanschuur van Spanje. De laatste 20km waren iets afwisselender . Zijn nu aangekomenin Zamora, een mooie stad aan de rivier Duero. Interessant is dat in1061 hier de roemruchte El Cid tot ridder werd geslagen. Hier staat nog altijd het huis waar hij heeft gewoond. Het is maar dat je dat weet. Voor morgen staat een lastige rit op het programma naar Portugal. Vandaag niet veel meer doen zodat wij morgen kunnen gaan vlammen

Gr

j-j-r-m

Rob

Ontspan ze vandaag en veel succes morgen????
Wij gaan straks naar het schoolfeest van Reggie en morgen vliegen we om 14 uur na Valencia, zwaai ff als we langs vliegen ????

Lou

Geniet van de natuur, doe rustig aan, jullie hebben tijd genoeg, het is toch jullie vakantie. Riny wordt woensdag 21 juni geopereerd aan haar darmen, ze moet dan enkele dagen in het ziekenhuis verblijven.

Gerty

voor vandaag veel fietsplezier en hopelijk niet zo warm meer.