sevilla-santiago.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog Sevilla Santiago2017

Hallo en welkom op mijn reis blog!

Binnenkort gaan wij weer een fietstocht doen vanuit Sevilla naar Santiago. Ramon en Miranda vertrekken op 3 juni met de auto naar Sevilla en wij gaan op 5 juni met het vliegtuig na. Op 7juni springen wij op de fiets om na ongeveer 1060km in Santiago op 21 juni aan te komen.

Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu kunnen jullie hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weten jullie altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reis blog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Jo-Jeannette-Ramon en Miranda

Reacties

Reacties

Gonnie

Nog eens proberen!
Een heel leuk idee van jou!
Ik zal jullie heel zeker volgen ,zo kom ik er ook weer !
Een klijn beetje ook een Bedevaart ,en ...vakantie voor jullie!

Ik wil ook graag een sijntje als er iets opstaat,!
Een fijne voorberijdings tijd wens ik jullie toe!

Gerty


natuurlijk wil ik graag op de hoogte blijven van jullie avonturen. We wensen jullie dan ook veel succes op dze mooie reis naar Santiago.

Miny

Heel veel succes met jullie fietstocht.Ik probeer jullie te volgen maar we zijn dan ook op vakantie. Maar het zal we lukken als er wifi is. Groetjes van ons twee????????????

Tiny

Veel succes ik zal met genoegen naar jullie vakantie/pelgrimsreis uitkijken.

Wiel en Marjo

Heel veel succes met jullie fietstocht, en een mooie vakantie.
Wij zullen jullie fietstocht naar Santiago volgen.
Groetjes.

Piet

Heel veel plezier met jullie allen. Mooie foto's.! Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!