sevilla-santiago.reismee.nl

De bergen in

Nadat wij gisterenavond een eerste onweersbui hebben gehad zijn wij vandaag verder getrokken om de extremadura te verlaten en in te ruilen voor castiliye y Leon. Het gebied ging over van dor naar een groener landschap en van een vlakker naar een bergachtig landschap. Na enkele beklimmingen tot 10% zijn wij van een hoogte van 400mtr geklommen naar een hoogte van 1100mtr alwaar onze volgende bestemming ligt. De omliggende bergen gaan tot een hoogte van 2354mtr. Er is dan hier in de winter ook volop wintersport mogelijk. Er zijn nu nog resten sneeuw boven op de berg zichtbaar. We fietsen veel over de n wegen die er veelal verlaten bij liggen omdat er door de EU grote autobanen wrijwel parallel aan deze n wegen zijn aangelegd waardoor deze bijna geen verkeer meer hebben. Het zijn dan nu op een enkele auto na prachtige fietspaden geworden.

Gr j-j-r-m

Tom Pierik

Mooi verhaal.

Misschien kunnen ze dat hier ook doen, de wegen als fietspad gaan gebruiken nadat de buitenring klaar is.

Gonnie

Nou wat een klimmen zeg !
Maar je zei als je omhoog gaat ,dan rust je uit als je naar beden gaat !
En je ziet ook mooie vergezichten!
Groetjes van ons vieren T A T G.

Miny

Ja nou is het uitzicht van de omgeving ook mooier. Nog veel plezier????

Gerty

nou gelukkig dan maar , het ziet er ook veel vriendelijker uit. maar ik verbaas me over hoe je datnieuws allemaal weet, hartstikke leuk om te lezen.Ik hoop dat de bergen niet te hoog zijn.

Lou

het is toch wel plezierig dat er weinig auto's voorkomen op jullie route, doe rustig aan in die bergen, geen wedstrijd ervan maken, geniet van de uitzichten.