sevilla-santiago.reismee.nl

Merida

Vandaag zijn we op weg naar Merida, de hoofdstad van Extremadura. De flinke bergen laten we voor vandaag even achter ons en rijden nu door een golvend landschap. De warmte vergezeld ons nog steeds en is na 12h niet meer onze vriend, je zou een beetje naar koelte verlangen. Verder fietsen we tussen de olijfbomen en druivenstruiken door welke ons kilometers vergezellen . Ook hebben we ondertussen de eerste pelgrims ontmoet een wandelaar en enkele fietsers. De beste tijd om deze route te doen en welke dan ook veelvuldig wordt gebruikt is volgens de plaatselijke bevolking februari tot mei en september tot oktober. Ook hebben we de eerste lekke banden , plakken doen we morgen wel. We gaan zo even het terras op om het verloren vocht weer op peil te brengen. Iets sneller als in de ronde van Frankrijk hebben we morgen al onze dikverdiende rustdag.

Gr Jo-Jeannette-Ramon en Miranda

Tom Pierik

Mooie rit dus in het warm weer.
Voordeel van het warm weer is dat je op het terras goed moet drinken, veel plezier.

gerty

gelukkig niet zo klimmen laat het jullie allemaal smaken op het terras en geniet morgen van de rustdag.

Piet

Wij hebben al genoten van jullie mooie verhalen en foto's! Morgen goed rusten voor de volgende ritten en misschien een lekkere massage nemen?
Nog veel plezier allemaal!

monique en paul

Door jullie verhalen kriebelt het hier weer!!!!!
Mooie foto's en geniet van de rustdag!!

Lou

Zou zeggen, gezondheid even lekker uit rusten, denk aan jullie leeftijd, voldoende rust nemen.