sevilla-santiago.reismee.nl

1ste fietsdag

Na een ontbijt wat veel weg had van een Indische rijsttafel zijn wij begonnen aan onze 1ste fietsdag.

De verwachte temp voor vandaag was 39gr ,je zou het voor minder willen doen. Eerst een aantal vlakke km daarna begonnen wij aan de eerste bergen met stijgings percentages van 10%. Dat werd drinken en zweten. Wij fietsten langs grote zonnebloemen velden.wat werkelijk een schitterend gezicht was. Vervolgens kwamen we door een van de dunst bevolkte gebieden van Europa. De dorpen liggen wel 30km uit elkaar. Je kwam dan ook werkelijk niks tegen. Af en toe een grote poort met een oprijlaan naar een grootgrond bezitter waar het huis niet te zien was of honderden mtrs verder . Ze bezitten grote gronden waar bomen op staan waaronder de koeien zich onder schuilden voor de zon. Wij zijn nu in Almaden de la Plata en hebben wat gegeten en gedronken en maken nu siesta. Dit is geen overbodige luxe met deze temperaturen .

Gr Jo-Jeannette-Ramon en Miranda

Tiny

Wat een temperatuur 39gr het mag wel watminder maar ja beter als regen,Tiny.

monique en paul

Wow! wat een temperatuur!!!
Jullie zitten nu vast aan een lekkere koude cerveza mag ik hopen.
Leuk om mee te lezen.
grt van ons aan jullie allen

gerty

wat een hitte dat betekend veel drinken

Gonnie

Wat zullen jullie blij geweest zijn met het zwembad en de SIESTA .Geniet maar van de heerlijke avond !!!groetjes Gonnie

Bonnie

Een warme en pittige eerste rit dus! Hopelijk zijn jullie daarna goed aan ontspannen toegekomen. Succes met de volgende rit!